Berkebun Untuk Terapi Hati

Berkebun Untuk Terapi Hati

Wednesday, September 22, 2010

PELUANG PERNIAGAAN FRANCAIS 'Dr Flora'

Dalam tempoh terdekat syarikat bercadang mempelawa usahawan yang berminat menceburi bidang ini secara francais yang bernaung nama 'Dr Flora'. Dibawah fraincais ini kita dapat berpayung, membantu semasa lain dan berkongsi keseronokan berniaga bidang ini.

1. Kiosk 'Dr Flora' - Strategi perniagaan berasaskan perkebunan ini mensasarkan jualan bungaan dan alatan pekebunan untuk diusahakan secara kecilan dihalaman rumah  dikawasan  taman perumahan dan kampung.
Golongan sasaran - suri rumah, pesara dan sesiapa yang berminat dalam bidang landskap perkebunan. Ruang atau tanah yang terhad (10 kaki x 10 kaki).

2. Ladang 'Dr Flora'- usahawan yang berdaya tahan saing dipelawa menyertai bidang ini yang masih baru ini disebelah utara semenanjung. Tujuannya adalah bagi membina pasukan pembiak pokok hiasan bagi menampung permintaan industri landskap negara.
Golongan sasaran - pemilik tanah yang sesuai sekurang kurangnya 1 ekar.

Sebarang pertanyaan konsep niaga ini boleh diajukan

kasehflora@gmail.com

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera tuan , saya berminat untuk mengusahakan tanaman yang seperti tuan cadangkan , oleh itu bagaimana caranya untuk memperoleh seperti yang tuan cadangkan itu , saya tinggal di melaka ,kawasan taman perumahan,oleh itu sesuai tak untuk dijadikan kebun kecil2lan .?? maklum balas tuan harap saya hargai.

    ReplyDelete